PASSION aromaterapinis kvapas hidromasažiniam baseinui ir kubilui, jūra ir laimė 250 ml
Prekės kodas: PRKV302

PASSION aromaterapinis kvapas hidromasažiniam baseinui ir kubilui, jūra ir laimė 250 ml

€ 17.00
Kainos taikomos be pristatymo mokesčio
vnt.:
Pristatymo terminas
Prekės komplektacija ar spalva gali šiek tiek skirtis nuo matomos nuotraukoje.

Patirkite giedros ramybės ir nežaboto džiaugsmo derinį su PASSION jūros ir laimės aromatu. Šis unikalus kvapų derinys panardins jus į raminančios jūros gelmes pakeldamas jūsų nuotaiką tyros laimės prisilietimu.

PASSION aromaterapiniai kvapai sukurti taip, kad jie neturėtų neigiamo poveikio jūsų hidromasažinio baseino ar kubilo komponentams. Priemonė visiškai ištirpsta vandenyje. Produktas yra neriebus ir nepaveiks siurblių, vamzdynų ar kitų jūsų hidromasažinio baseino ar kubilo dalių. Aromaterapinis kvapas susideda iš eterinių aliejų ir žolelių, kurie yra labai veiksmingi vandenyje. Intensyvus vandens masažas skatina absorbciją per odą ir įkvėpimą, visiškai atpalaiduodamas tiek protą, tiek kūną. 

Naudojimo instrukcija: vandens temperatūra turėtų būti apie 36 °C. Naudokite 25 ml produkto 200 litrų vandens kiekiui. Įjunkite siurblius maždaug 2 minutėms, kad aromatas tolygiai pasiskirstytų visame vandenyje.

  • Tūris 250 ml
  • Pagaminimo šalis Nyderlandai

Mūsų įmonės prioritetas - aukščiausios kokybės prekių pristatymas klientams jiems patogiu laiku į jų pasirinktą vietą. 

Prekes siunčiame į visas pasaulio šalis, jei rinkdamiesi pristatymo adresą nerasite Jums reikiamos šalies ar miesto, į kurį norite siųsti perkamą prekę, maloniai prašome kreiptis elektroniniu paštu [email protected] arba skambinti kontaktiniu telefonu, pristatymo kaina bus paskaičiuota individualiai.
Visuomet yra galimybė pristatyti.
 

Pristatymo terminas

Dažniausiai prekės Lietuvoje pristatomos per 1-4 darbo dienas.  Jei Jūsų užsakyta prekė yra sandėlyje – ją paruošime išsiuntimui Jums per 1-2 darbo dienas nuo mokėjimo gavimo į parduotuvės banko sąskaitą. Kai užsakymas paruoštas, jis perduodamas kurjeriui pristatymui ir pristatymo greitis priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei Jūsų užsakytos prekės sandėlyje nėra, mes su Jumis susisieksime ir informuosime, kad pristatymas gali užtrukti ilgiau. Atkreipkite dėmesį, kad užsakymai nėra apdorojami ir siunčiami savaitgaliais ar švenčių dienomis.Maksimalus pristatymo laikas neturėtų viršyti 4–6 savaičių.


Pristatymo į namus kainos

Pristatymo kaina visoje Europoje skaičiuojama pagal kurjerių tarnybos nustatytus įkainius.

Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).

Prekės nemokamai nesiunčiamos į Neringą.

Svarbu! Pristatymo išlaidos į elektroninėje parduotuvėje nurodytą prekės kainą nėra įskaičiuotos.

Prekių pristatymo suma bus pridėta prie prekių krepšelio vertės.

 

Prekių atsiėmimas

Jūs visada galite derinti patogų pristatymo laiką. Jei kurjeriui informavus apie pristatymą negalėsite tuo metu būti vietoje, informuokite apie tai kurjerį arba pirtiesprekes.lt darbuotoją el. paštu: [email protected] ar telefonu +370 683 45000, ir pakoreguokite pristatymą į Jums patogią datą. Prieš pristatydamas prekes, kurjeris telefonu suderins Jums priimtiną prekių pristatymo laiką (darbo dienomis I-V 8:00 - 17:00).

Jei prekės pristatymas vėluoja, būtinai praneškite mums.

Priimdami pristatytas prekes patikrinkite siuntos (pakuotės) būklę, įsitikinkite ar pakuotė nedeformuota, nepažeista. Jeigu kyla įtarimų, kad pakuotė buvo pažeista, deformuota, nepasirašykite ant siuntos dokumentų ir siuntą atiduokite atgal kurjeriui. Jeigu pakuotė tvarkinga, tada pasirašykite sąskaitoje faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo-priėmimo dokumente. Pasirašytas dokumentas - tai įrodymas, kad tvarkingos prekės buvo pristatytos būtent Jums.

Nustačius siuntos pakuotės pažeidimą, Pirkėjas ar Pirkėjo atstovas siuntos privalo nepriimti. Tokiu atveju transporto įmonės atstovas kartu su Pirkėju ar Pirkėjo atstovu užpildo specialų siuntų patikrinimo aktą, kuriame nurodo rastus pažeidimus. 

 

Prekių grąžinimas

Visos siuntos mūsų sandėlyje yra patikrintos ir saugiai supakuotos, tačiau kartais gali būti padaryta žala transportuojant. Net jei nesate tikri, ar siunta nebuvo pažeista, visada pravartu nufotografuoti gautą pakuotę.

Jei matote pažeistos pakuotės požymius, atlikite šiuos veiksmus:

1. Nufotografuokite pakuotę ir įsitikinkite, kad matomi pažeidimai.

2. Išpakuokite užsakymą ir patikrinkite, ar produktai nepažeisti, nufotografuokite sugadintą prekę.

3. Jei yra pažeidimas, prašome informuoti mus el. paštu [email protected]

Pretenziją dėl sugadintų ar sulūžusių prekių turite pateikti per 1 (vieną) darbo dieną nuo pristatymo dienos. Bendrovė turi gauti visą informaciją ir aprašymą raštu su prisegtomis sugadintų prekių nuotraukomis.

Pirkėjui atsisakius priimti pristatytas prekes be defektų, jis privalo apmokėti prekių grąžinimo mums išlaidas.
Jei turite pageidavimų ar pastabų dėl prekių pristatymo paslaugų, susisiekite su mumis el.paštu arba telefonu. Būtinai atsižvelgsime į jūsų pageidavimus.

Susijusios prekės

Panašios prekės